Welkom in de Kristallijnenpoort

                                                   

                 

                                                                     Welkom 

Ik Ben Dineke de Raad, van oorsprong kom ik uit de reguliere gezondheidszorg maar maakte begin jaren negentig de overstap naar de alternatieve sector wat begon met de opl. Natuurgeneeskunde. Via de weg van bewustwording ontstond mijn zoektocht naar inzicht en waarheid. Met het inzicht van dat moment ontdekte ik ook mijn eigen blokkades. Sinds die tijd heb ik diverse opleidingen gevolgd en zelf  cursussen gegeven, tevens heb ik ook weer verschillende methodes losgelaten. Achteraf gezien ging dat samen met mijn innerlijke groei.

Door de steeds stijgende frequenties die  momenteel gaande zijn op onze planeet ondervinden we vele veranderingen in onze binnen-en buitenwereld; dit brengt ook veranderingen in mij en mijn werkwijze met zich mee. Het is de bedoeling om al het aangeleerde los te laten en terug te gaan naar onze kernkracht.  Niet buiten onszelf te zoeken maar naar binnen gaan d.w.z. stil worden en  de antwoorden die je zoekt te zoeken door je te verbinden met je hart. Voelen wat jouw passie is. Wat geeft jou blijdschap en vreugde. Ik weet mede door mijn eigen ervaringen dat het loslaten van oude overtuigingen en patronen niet eenvoudig is. Dat vraagt tijd en zeker geduld om de essentie van het “oude stuk” te doorvoelen en doorgronden. De tijd en rust geven we onszelf vaak niet.

Graag ondersteun ik als Transformatiecoach een ieder in dit proces met inzicht en de Kristallijnen energie die nu steeds meer en meer op aarde aan het indalen is.

De Kristallijnen Poort gaat ook open voor jou, ben je er klaar voor?

Misschien komen we elkaar ooit tegen; het zal niet voor niets zijn.

Namasté

 

Geef een reactie

