De Goddelijke Moeder: ‘De helingcodes en hun toepassing…’ door Isabel Henn, juni 2014

Op weg naar Zielsvreugde

De Goddelijke Moeder: ‘De helingcodes en hun toepassing…’ door Isabel Henn, juni 2014

Mijn geliefd kind, nadat Marc Gamma, Rilana Jaun en mijn kopiist de eerste helingcodes van Rafael en mij hebben ontvangen is het nu tijd om hen te verzamelen en ook iets te vertellen over het juiste gebruik daarvan. Er zullen meer codes volgen en die zullen worden opgenomen in dit document.

Mijn zoon Rafael gaf de eerste codes en vertelde er iets over. Ik gaf hen niet alleen voor gebruik aan de mensen van Atlantis maar ook al aan mijn geliefde mensen van Lemurie. Zij waren de eersten die deze codes hebben ontvangen. Sommige codes die ik nu geef zijn helemaal nieuw; dit is nodig omdat niet alle ziekten zoals jullie die kennen in die tijd ook bestonden. Ook het manipuleren van voedsel zoals dit bij jullie gebeurt, was in die tijden onbekend. Het maakt niet uit…

View original post 2.372 woorden meer

Geef een reactie

